Obsahová strategie – copywriting

Provozujete e-shop nebo nabízíte nějaké služby? Je velmi pravděpodobné, že již existují i konkurenční stránky, které běží delší dobu a jsou více známé. Jak se v této situaci dostatečně odlišit a zvyšovat bezplatnou návštěvnost vašich stránek?

Řešením je vhodně nastavená obsahová strategie – tedy práce s obsahem na vašich stránkách. V případě e-shopu to mohou být originální popisy výrobků, kategorií e-shopu či vlastní blog. U stránek, které nabízí služby pak jde o vhodné texty na stránkách, které seznámí se službou a motivují k jejímu využití. Samozřejmostí je pak tvorba dalšího obsahu ve formě vlastních článků na webu, grafiky, videa a dalších prvků.​

Jak postupuji:

Fáze č.1

Úvodní konzultace

Na začátku každé spolupráce je důležité probrat vaše představy a jaké druhy obsahu, je možné využít.

Točíte vlastní videa? píšete zajímavé články? Nebo tvoříte poutavé popisy výrobků? To vše se hodí.

Fáze č.2

Návrh strategie

Ujasnili jsme si možnosti obsahu na vašich stránkách a nyní je čas, kdy navrhnu – jaký druh obsahu se bude tvořit, kdy se bude umísťovat, jaká témata se budou řešit, atd.

V této fázi je ideální mít k dispozici zpracovanou analýzu klíčových slov, která napoví, jaký obsah tvořit.

Fáze č.3

Copywriting – tvorba obsahu

Máme jasno v tom, jaký obsah bude potřeba, jaké výrazy bude obsahovat a kdy se bude nasazovat. Nyní přichází na řadu tvůrce obsahu ať již vy osobně nebo copywriter, který obsah připraví.

Kromě textů se připravuje i grafika a další prvky, které pomohou nový obsah lépe prezentovat.

Chcete vědět, komu jsem už s obsahovou strategií pomáhal? Prohlédněte si mé reference.

konzultace seo

    Své SEO služby nabízím po celé České republice. Osobně se můžeme potkat v Prostějově, Brně, Praze, Olomouci nebo Kroměříži.

    Martin Dřímal